تعداد بازدید: ۶۶۱
کد خبر: ۱۱۳۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰ - 2021 21 November
در بازدید فرماندار و شهردار نی‌ریز اعلام شد:
فرماندار و شهردار نی‌ریزبه مناسبت «هفته کتاب و کتابخوانی» ضمن حضور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان از نزدیک شاهد روند فعالیت‌های این نهاد بودند.
روابط عمومی فرمانداری: فرماندار نی‌ریز ابراز امیدواری کرد با تسریع در اجرای طرح واکسیناسیون عمومی و همچنین رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، با ایجاد فضایی آموزشی متناسب با نیازهای مخاطبان و مراجعین، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بتواند با استفاده از استعداد بالای کودکان، در رشد، توسعه و ارتقاء اندیشه و فرهنگ عمومی در جامعه نقش به سزایی را ایفاء کند.

در ادامه آرزو حقیقی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نی‌ریز گفت: در هشت ماه گذشته هم اعضا و هم مربیان کانون حائز مقام‌های خوبی در برنامه‌های استانی بودند که از این افراد آقای علی‌رضا علی‌بخش در مسابقه کشوری یک وعده لبخند، مهرواره ادبی از نو بنویس و همچنین سوگواره عاشورای فارس با موضوع حسرت زدگان  خوب درخشید. 

همچنین خانم کوثر مقصودی و پردیس قره‌چاهی در مهرواره از نو بنویس برگزیده شده‌اند.

آقای مهدی اعیان‌منش در سوگواره عاشورای فارس مورد تقدیر قرار گرفته و در برنامه کشوری هیئت آب و آفتاب خانم‌نرگس اصیل‌نژاد در بخش شعر و آقای رادین قره‌چاهی و رامتین شمسی در بخش نقاشی جزو برگزیدگان بودند.

در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی نیز خانم فاطمه‌سلطان جلالی به عنوان مادر بزرگ قصه‌گو مقام اول استان را کسب کرد و خانم محدثه شاهدی در بخش نوجوانان حائز مقام دوم استان شدند که به مرحله منطقه‌ای راه یافت.

شایان ذکر است در این دیدار که جمعی از کودکان و نوجوانان نیز حضور داشتند مربیان مرکز برنامه‌های متنوعی از قبیل قصه‌گویی، نمایش عروسکی و کاردستی اجرا کردند و در پایان فرماندار نی‌ریزبا اهداء هدایایی به کودکان و نوجوانان حاضر در مرکز، هفته کتاب و کتابخوانی را تبریک گفته و برای آنان آرزوی موفقیت نمود.




نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها