تعداد بازدید: ۷۴۶
کد خبر: ۱۱۳۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹ - 2021 21 November
به مناسبت آغاز هفته بسیج، مراسم صبحگاه مشترک، صبح روز شنبه29 آبان برگزار شد.
روابط عمومی فرمانداری: در این مراسم مراد هدایت فرماندار شهرستان نی‌ریز، طهماسبی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای تأمین، رؤسای ادارات و نهادهای شهرستان، خواهران و برادران بسیجی، روحانیون، نیروهای نظامی و انتظامی در میدان رژه ناحیه مقاومت بسیج سپاه نی‌ریز برگزارشد.

در ابتدا این برنامه اعضاء شورای تأمین شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمودند و سپس سرهنگ شعبانی‌نیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان‌ نی‌ریز گزارشی از برنامه‌های هفته بسیج به بیان مطالبی پیرامون بسیج و تفکر بسیجی پرداخت. 

وی با بیان اینکه شعار محوری هفته بسیج «بسیج پاره تن مردم است» گفت: نمایش اقتدار و حماسه حضور بسیجیان، یادواره شهدای آبروی محله، وبینارهای آموزشی با موضوع سواد رسانه و سواد فضای مجازی و خانواده، توزیع کمک‌های مؤمنانه برای خانوارهای نیازمند و یا خانوارهای مبتلا به بیماری کرونا و آزادی زندانیان جرائم غیر عمد توسط ناحیه و با کمک مالی خیرین، توزیع ماسک رایگان بین مردم، برگزاری مسابقه اینترنتی خاطره نویسی و شعر و مسابقه نقاشی برای کودکان، اجرای طرح محله محور برای مبارزه با کرونا با کمک بسیجیان، فضاسازی شهر توسط اداره‌ها، میز خدمت با حضور شورای اداری و رسیدگی به مشکلات مردم با حفظ رعایت پروتکل بهداشتی، ویزیت رایگان و عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدا از برنامه‌های هفته بسیج در سال‌جاری خواهد بود.

هدایت فرماندار شهرستان نی‌ریز نیز با اشاره به اینکه در طول جنگ تحمیلی این بسیج بود که جنگ را اداره کرد، تأکید نمود در طول دوران انقلاب تاکنون نیز هر کجا به بسیج اهمیت کمتری داده شد نظام ضربه خورد . 

در ادامه طهماسبی با تبریک هفته بسیج، این نهاد انقلابی را بازوی توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و عنوان نمود در همه مشکلات و سختی‌ها بسیج با ورود خود حلال مشکلات شد و مردم را یاری نمود.

وی عنوان نمود بسیج نقطه امید و اتکای مردم در همه دوران انقلاب بوده و هست و همه این اقتدار و محبوبیت بسیج به خاطر مردمی بودن آن است .

مراسم بزرگداشت آغاز هفته بسیج با تقدیر و تشکر از بسیجیان نمونه توسط شورای تأمین شهرستان ادامه یافت و از بسیجیان زینب محمودی، مسلم عباس‌زاده، محمد علی رهگذر، مهدی مولایی، علی قنبرپناه، یاسین زارع و محمد حسین خدادادی تقدیر و تشکر به عمل آمد.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها