تعداد بازدید: ۴۳۵
کد خبر: ۱۱۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۳ - 2021 14 November
مقدمه : 
نقش بی بدیل تعاونی ها در تأمین و توسعه عدالت اجتماعی و توزیع عادلانه کالاهای اساسی و دیگر خدمات مورد نیاز آحاد جامعه آن هم در شرایط حساس سیاسی و اقتصادی کشور غیر قابل انکار و چشم پوشی است. بهره گیری صحیح از پتانسیل بالای تعاونی ها در رفع تنگ‌ناهای اقتصادی کمک شایانی به رفع معضلات و نابسامانی‌های بوجود آمده در زمان جنگ تحمیلی و تحریم‌های ظالمانه دشمنان انقلاب اسلامی نموده است. 
خداوند را شاکریم که با وجود مشکلات عدیده اقتصادی و عدم ثبات بازار، هیئت‌مدیره فروشگاه تعاونی مصرف فرهنگیان شهرستان نی‌ریز توانسته است در سایۀ تلاش، جدّیت و همراهی تمامی اعضاء، هیئت مدیره، هیئت بازرسین، مدیرعامل و کارکنان خدوم و تلاشگر شرکت بر مشکلات فائق آمده و به توفیقات قابل توجهی در جهت خدمت‌رسانی به فرهنگیان عزیز نائل آید که در زیر به بخشی از آن به اختصار اشاره می‌کنیم. 

فعالیت های عمومی 
1- دائر نمودن نمایشگاه کُت و شلوار و عرضه همزمان انواع مانتو، شلوار، کیف و کفش زنانه   و مردانه در اقساط 10ماهه. 

2- انعقاد قرارداد با یکی از مراکز فروش فرش ماشینی و معرفی فرهنگیان جهت خرید فرش دلخواه خود در اقساط دراز مدت و بدون پیش پرداخت. 

3- تهیه و توزیع اقلام پُرمصرف و کمیاب از قبیل: روغن نباتی، گوشت،شکر ،ماهی، تخم مرغ و عرضه به اعضاء محترم با قیمت مصوب دولتی. 

4- ایجاد هماهنگی با مسئولین محترم ادارات به ویژه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آموزش و پرورش، شهرداری، امور قتصادی و دارایی، صنعت و معدن و تجارت با هدف گشایش در امر توزیع کالاهای مورد نیاز اعضاء و رفع موانع موجود . 
5- برگزاری جلسات ماهانه بصورت مستمر و پیگیری مسائل و ارائه راهکارهای مناسب جهت عبور از مقاطع حساس و فشارهای اقتصادی و تعیین خط مشی شرکت در جهت جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی. 
6- برگزاری مجمع عمومی و انتخاب اعضاء هیئت بازرسین برای مُدّت یکسال در تاریخ  25/5/1399 
7- تشکیل گروههای اطلاع‌رسانی و معرفی کالا در فضای مجازی جهت رفاه حال اعضاء محترم شرکت  و عدم نیاز حضوری آن عزیزان در شرایط کنونی. 

فعالیت های عمرانی : 
 فروش یکی از قطعات زمین شرکت به متراژ 220 متر مربع واقع در بلوار سرداران با کسب مجوز در مجمع عمومی مورخ 22/5/1399 با رعایت کامل تشریفات قانونی و انجام مزایده و خرید یکباب منزل مسکونی به متراژ 253 متر مربع واقع در کوچه جنب شرکت جهت استفاده به منظور انبار و نمایشگاه فصلی شرکت که هم اکنون در حال انجام مراحل آماده‌سازی و مقاوم سازی می‌باشد و در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد. 
فعالیت های اجتماعی: 
کمک به مدیریت آموزش و پرورش به منظور حمایت از دانش آموزان مستعد بی‌بضاعت و مؤسسات خیریه و عام المنفعه بمنظور انجام کارهای خیر، از قبیل تهیه بسته های حمایتی و رفع نیاز مستمدان و نیازمندان جمعاً به مبلغ 000/500/10 ده میلیون و پانصد هزار تومان تأمین شده از ناحیه ذخیره احتیاطی شرکت. 

فعالیت ها و گزارش مالی: 
1- میزان خرید شرکت در سال منتهی به سال مالی 1399 جمعاً بالغ بر مبلغ 000/300/207/10 ده میلیارد و دویست و هفت میلیون و سیصدهزار تومان. 
2- میزان فروش شرکت در سال منتهی به سال مالی 1399 جمعاً بالغ بر مبلغ 000/900/945/10 ده میلیارد و نهصد و چهل و پنج میلیون و نهصد هزار تومان. 
3- میزان فروش اقساطی در این سال 000/700/204/6 شش میلیارد و دویست و چهار میلیون و هفتصد هزار تومان. 
4- میزان هزینه‌های جاری سالانه شرکت شامل پرداخت حقوق 6 نفر پرسنل به میزان 000/400/217 دویست و هفده میلیون و چهارصد هزار تومان، وکرایه حمل و نقل، بارگیری و تخلیه و هزینه‌های آب و برق و گاز و تلفن و نوشت افزار به مبلغ 000/400/384 سیصد و هشتاد و چهار میلیون و چهارصد هزار تومان. 
5- انجام حسابرسی توسط شرکت ارغام پردازش‌نوین در موعد مقرر و با موفقیت در این سال انجام و تمام مراحل و مدارک مالی مورد تأئید این شرکت قرار گرفته است. 
6- برگزاری مجمع عمومی و انتخاب هیئت بازرسین برای یکسال و اعضاء هیئت مدیره برای مدت 3سال در تاریخ 15/6/1400. 
7- از آنجا که خرید هر چه بیشتر اعضا از شرکت موجب افزایش رونق همه‌جانبه شرکت خواهد شد، موضوع در مجمع عمومی مطرح و براین اساس مقرر گردید 50 درصد سود خالص ناشی از فروش شرکت به اعضاء محترمی که از شرکت خرید می‌نمایند تعلق گیرد که در پایان هر سال محاسبه  به سرمایه آنان افزوده خواهد شد در واقع می‌توان گفت: خرید بیشتر معادل دریافت سود بیشتر  از شرکت خواهد بود.
8- پراخت مالیات برارزش‌افزوده و دیگر وجوهات دولتی از قبیل مال الاجاره شرکت و حق بیمه کارکنان و کارگران شرکت در موعد مقرر. 
16- تعداد اعضای محترم شرکت در زمان تهیه گزارش 2150 دو هزارو صد و پنجاه نفر بوده است . 
در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تمامی عزیزانی که به انحاء مختلف و با ارائه پیشنهادات و انتقادات بجا و شایسته خود ما را در پیشبرد اهداف شرکت که خدمت‌رسانی هر چه شایسته‌تر به اعضاء محترم و آحاد جامعه و مردم شریف شهرستان نی‌ریز می‌باشد یاری و مساعدت نموده‌اند و همچنین از زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه حسابداران محترم آقایان رضا قره‌چاهی و ناصر فرج‌زاده و اعضاء هیئت مدیره و بازرسین قبل برادران بزرگوار :
1- ابراهیم آذریان: رئیس هیئت مدیره
2- علی کیوانی: نائب رئیس هیئت مدیره
3- علیرضا بهجت: منشی هیئت مدیره
4-منوچهر فرج‌زاده : عضو هیئت مدیره
5- محمدرضا کهنی: عضو هیئت مدیره
6-محمود فرغت: بازرس
7- محمد‌علی الهامپور: بازرس
8-حسن ربیعی : بازرس
9- علی بازدار: مدیرعامل، کمال تشکر و سپاسگزاری نموده سلامت و سعادت این عزیزان را از درگاه ایزد‌منان خواستاریم.

اعضاء هیئت مدیره و بازرسین جدید : 
1-محمد‌رضا کهنی: رئیس هیئت مدیره
2-محمود فرغت: نائب رئیس هیئت مدیره
 3-محمد‌رضا شاهسونی: عضو هیئت مدیره
4-محمد‌حسین شمسی: عضو هیئت مدیره
5.علی بازدار عضو هیئت مدیره و مدیرعامل
 6- محمد علی الهامپور بازرس
 7- امید فرجی بازرس
8- محمد جواد غفار نژاد بازرس.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها