تعداد بازدید: ۱۰۲۵
کد خبر: ۱۱۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۲ - 2021 07 November
«جزیره»، سریالی در ژانر درام- اجتماعی و خانوادگی به کارگردانی «سیروس مقدم»، نویسندگی «علی طالب‌آبادی»، یکی از جدیدترین سریالهای اختصاصی فیلیمو و دومین ساخته سیروس مقدم برای شبکه نمایش خانگی است.

جزیره مکان نیست، بهانه کشمکش بین آدمهایی ست که سرنوشت خود را در آن جستجو می‌کنند و دست‌مایه‌ای ا ست برای تلاش کسانی که تصمیم دارند از زندگی سهم بیشتری داشته باشند؛ آنها برای رسیدن به جزیره دست به هرکاری می زنند...

صحرا خبرنگار جسوری که در عشق شکست خورده و تحقیر شده، به دنبال برابری با ارشد شاهنگ، معشوق خود که از خانواده اصیل و ثروتمندی بوده تصمیمات ماجراجویانه‌ای می‌گیرد و وارد روابط تجاری پیچیده‌ای می‌شود که زندگی او و خانواده شاهنگ را دستخوش تغییرات اساسی می‌کند...

جزیره ۱۲ هفته و در روزهای یکشنبه مهمان خانه‌های شما خواهد بود، دوازده قسمتی که قرار است با داستان عاشقانه‌اش شما را همراه کند. موفق می‌شود یا نه؟ این را گذر زمان مشخص می‌کند.

تاکنون 2 قسمت از سریال جزیره منتشر شده است.

کارگردان
سیروس مقدّم متولد اول فروردین ۱۳۳۳ کارگردان تلویزیون و سینما است که عمده فعالیت‌های او در ساخت مجموعه‌های تلویزیونی انجام گرفته‌ است. 

مجموعهٔ تلویزیونی پایتخت از معروف‌ترین آثار او به‌ شمار می‌رود که با طراحی محسن تنابنده در شش فصل در دههٔ ۹۰ ساخته شده‌ است.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها