تعداد بازدید: ۳۵۹
کد خبر: ۱۱۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲ - 2021 31 October
آبان با سرما آمد...
پیش‌بینی‌ها حاکی از ورود آبان به فصل سرما بود و همین هم به وقوع پیوست و در هفته گذشته شهر نی‌ریز افت دمای 3 درجه‌ای را در سردترین زمان به ثبت رساند.
بر پایه آمارهای اداره هواشناسی نی‌ریز در روز دوشنبه سوم آبانماه با ثبت دمای 10.2 درجه سردترین روز هفته لقب گرفت و این در حالی بود که دمای هوا در سردترین زمان برای روز شنبه یکم آبانماه 13.2 بود.

پیش‌بینی‌ها نشان‌دهنده کاهش دما در روزهای آتی است.

در همین رابطه معاون فنی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نی‌ریز گفت: باتوجه به پیش‌بینی‌های انجام شده  تمامی محصولات زراعی و باغی در معرض خطر سرمازدگی هستند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان نی‌ریز، محمدرضا ایزدپناه در همین خصوص اظهار کرد: برداشت میوه انار می‌باید در اولویت قرار گیرد و همچنین گلخانه‌داران، مرغداران و زنبورداران نسبت به مرمت پوشش گلخانه، سقف واحدتولیدی، سرویس دستگاه‌های گرمایشی و محافظت اززنبورستان خود اقدامات لازم را انجام دهند.

وی تأکیدکرد: بهره‌برداران باید سریعاً محصولات و واحدهای تولیدی خود را بیمه کنند تا ریسک تولید را کاهش دهند و در صورت بروز خسارت احتمالی نسبت به اطلاع‌رسانی به ارزیابان صندوق بیمه وکارشناسان مدیریت جهادکشاورزی شهرستان به‌منظورارزیابی و برآوردخسارت اقدام نمایند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها