تعداد بازدید: ۷۴۰
کد خبر: ۱۱۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸ - 2021 26 October
اقدامات لازم برای ارتقاء درمانگاه تخصصی شهرستان نی‌ریز انجام گرفته است.
روابط عمومی فرمانداری:
مدیر درمان تأمین اجتماعی فارس در دیدار با فرماندار شهرستان نی‌ریز که با حضور دکتر صفایی‌مقدم معاون اداری مالی، حسن شاهی مدیر دفتر فنی مهندسی مدیریت درمان سازمان تأمین اجتماعی و گلچین رئیس درمانگاه نی‌ریز انجام گردید، ارتقای این درمانگاه از سطح عمومی به سطح تخصصی را گامی در جهت جذب پزشکان متخصص برای پیشبرد بهتر ارائه خدمات درمانی در این شهرستان دانست.

اکبر امیری ادامه داد: در خصوص ارتقاء درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان نی‌ریز از سطح یک عمومی به سطح دو تخصصی و دو شیفته شدن آن موافقت شده و بزودی مراحل اجرایی آن آغاز خواهد شد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی فارس تلاشهای انجام گرفته در استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: نگاه ما در آینده به درمانگاه تخصصی شهرستان نی‌ریز با توجه به جمعیت بیمه شده شهرستان، در مسیر ساخت یک پلی کلینیک تخصصی است که امکان گسترش وتوسعه و تجهیز با امکانات بیشتر را دارا باشد.

وی خاطر نشان کرد: همدلی، همکاری و تعامل بسیار مثبت دستگاه‌های اجرایی شهرستان به ویژه فرمانداری و شبکه بهداشت و درمان با سازمان تأمین اجتماعی استان و شهرستان که هم اکنون در سطح قابل قبولی است موجب خیر و برکت برای مردم و بیماران خواهد شد. 
وی ادامه داد: ارائه خدمات درمانی از جمله حمایتهایی است که به لحاظ ارتباط با سلامت بیمه شدگان و خانواده آنان از اهمیت بسیاری برای بیمه شدگان و هم برای سازمان تأمین اجتماعی برخوردار است.

فرماندار شهرستان نی‌ریز نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاشهای طهماسبی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان سازمان تأمین اجتماعی، خواستار توجه بیشتربه بیمه شدگان منطقه شد.

مراد هدایت با اشاره به اینکه برخی از مردم از شهرستانهای اطراف که فاقد امکانات هستند به این شهرستان مراجعه می‌کنند گفت: امید است در آینده نزدیک با تأمین پزشکان متخصص مورد نیاز گام مؤثری در راستای کنترل و کاهش هزینه تحمیلی بر مردم به واسطه رفت و آمد به مرکز استان برداشته شود.

لازم به ذکر است که در حال حاضردرمانگاه تأمین اجتماعی نی‌ریز با سه پزشک عمومی، یک دندان‌پزشک، کارشناس مامایی، آزمایشگاه، داروخانه و تزریقات به مراجعه‌کنندگان خدمات ارائه می‌دهد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها