تعداد بازدید: ۴۳۴
کد خبر: ۱۰۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹ - 2021 24 October
اورژانس ١١٥ نی‌ریز 125 عملیات مختلف را در هفته گذشته انجام داد.

به گزارش کچویی مدیر اورژانس ١١٥ نی‌ریز، مهمترین این حوادث به شرح زیر بوده است:

ساعت ۱۱:۳۰ چهارشنبه ۲۱ مهر، بر اثر تصادف دو موتورسیکلت در خیابان امام خمینی، یک مرد ۶۰ ساله از ناحیه زانوی پای راست و یک مرد ۵۸ ساله از ناحیه کمر و زانو آسیب دیدند و به بیمارستان شهدا منتقل شدند.

یک ساعت بعد، در کوچه یخی یک موتورسیکلت و خودرو با هم تصادف کردند. در این حادثه یک دختر ۸ ساله دچار ضربه به مچ پا شد، یک خانم ۳۳ ساله از ناحیه کمر و شکم آسیب دید و یک مرد ۳۴ ساله نیز از ناحیه زانو مصدوم شد. هر ۳ نفر به بیمارستان شهدا منتقل شدند.

ساعت 17:50 پنجشنبه ۲۲ مهر ماه، دو خودرو نزدیک روستای حاجی‌آباد تصادف کردند که دو آمبولانس اعزام شد. یک مرد ۳۱ ساله دچار ضعف و بی‌حالی بود، مرد ۷۰ ساله از ناحیه شانه چپ احساس درد می‌کرد و کمی کاهش هوشیاری داشت. خانم ۳۱ ساله از ناحیه ستون فقرات، لگن و شکم آسیب دیده بود و دختر سه‌ساله نیز دچار خواب آلودگی شده و کمی کاهش هوشیاری داشت.

ساعت 15:54 همان روز در روستای تم‌شولی، یک موتور‌سیکلت واژگون شد که بر اثر آن دو پسر‌بچه ۱۴ ساله دچار سوختگی بازو   و  زخم ساعد دست راست شدند.

ساعت 12:44‌ نیز بر اثر واژگونی یک موتورسیکلت روبروی اورژانس سبزآباد رودخور، یک جوان 20 ساله دچار ضربه به سر و پا شد.

ساعت 15:57 جمعه در بولوار سرداران، دو موتورسیکلت با هم تصادف کردند. در این حادثه دو نوجوان ۱۷ و ۱۵ ساله دچار ضربه به سر و دست شدند و یک مرد ۴۱ ساله و پسر بچه ۶ ساله نیز صدمات جزئی دیدند.

ساعت 18:38 شنبه 24 مهرماه، در پیچ روستای بهویه یک خودرو واژگون شد که بر اثر آن یک پسر ۱۴ ساله صدمات جزئی دید و استرس ناشی از تصادف داشت و یک فرد ۲۰ ساله نیز دچار ضربه به سر و صورت شد.

ساعت 18:34 یکشنبه ۲۵ مهر، روبروی ایستگاه تاکسی خیابان طالقانی دو موتورسیکلت با هم تصادف کردند. در این حادثه یک مرد و زن ۵۵ و 50 ساله دچار ضربه به زانو شدند.

ساعت 21:48 دوشنبه 26 مهر، در یک حادثه در استخر کوه‌سرخ،  دو فرد ۱۷ و ۳۲ ساله دچار ضربه به بینی و سر و ضعف و بی حالی شدند. احتمالاً این حادثه به دنبال شیرجه زدن ناایمن در استخر رخ داده بود.

ساعت 15:18 سه‌شنبه 27 مهر، در معادن چاه‌سوار‌آغا یک مرد ۴۴ ساله بر اثر سقوط از ارتفاع ۶ متری دچار شکستگی آرنج، درد در ناحیه لگن، کمر و قفسه سینه شد.

ساعت 17:40 دوشنبه 26 مهر، یک موتورسیکلت در تقاطع خیابان بهداشت و طالقانی به یک خانم 54 ساله برخورد کرد. در این حادثه این خانم دچار ضربه به سر و شکستگی از ناحیه دنده شد.

نوشتنی است کارکنان اورژانس در هفته گذشته ۱۳۳ مأموریت انجام دادند. ۲۹ تماس مربوط به بیماری کرونا بود که 6 آمبولانس در 6 عملیات برای این افراد اعزام شد؛ اما تنها یک نفر که حال وخیمی داشت، به بیمارستان شهدا انتقال یافت.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها