تعداد بازدید: ۵۶۸
کد خبر: ۱۰۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۸ - 2021 24 October
فرمانده انتظامی نی‌ریز در مورد مشکلات اخیر پیش آمده در حوزه تعویض پلاک توضیحاتی ارائه داد.
سرهنگ سیدمحمد یوسفی اظهار داشت: «با توجه به این که مرکز تعویض پلاک نی‌ریز در تاریخ سوم مهرماه با تلاشهای مستمر این فرماندهی بعد از 6 ماه تعطیلی مجدداً راه‌اندازی شده است، طبیعتاً حجم کار بالا و مراجعه بسیار زیاد است. بنابراین چون نوبت‌دهی حضوری انجام می‌شود، ممکن است در این راستا مشکلات و نواقصی برای رسیدگی کامل به همه درخواستها باشد. تمام توان این فرماندهی و راهور بر این است که در حد توان رضایتمندی شهروندان را به دنبال داشته باشد.»

وی افزود: «پیگیریهای لازم برای اینترنتی کردن نوبت‌دهی در حال انجام است. لذا ضمن تشکر از همراهی مردم، استدعا داریم که ما را در خصوص خدمات‌رسانی به موقع یاری کنند. از طرفی برابر اعلام مرکز، کسانی که اعتبار وکالتنامه‌هایشان جهت تعویض پلاک خاتمه یافته، تا پایان آذرماه اعتبار وکالت‌نامه‌ها به قوت خود باقی است و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.»

فرمانده انتظامی نی‌ریز گفت: «حجم مراجعات به راهور بالا است و به علت بیماری کرونا و نامشخص بودن وضعیت آینده رنگبندی شهرستان، نمی‌توان بیشتر از 5 روز نوبت داد. بنابراین نوبت‌دهی هفته‌ای یک بار انجام می‌شود. همکاران راهور به جز تعویض پلاک، اقدامات دیگری مانند ترافیک شهری، رسیدگی به تصادفات، امور مربوط به گواهینامه و آیین‌نامه‌ها و ... را در دستور کار دارند؛ لذا از شهروندان عزیز تقاضا داریم همراهی و مشارکت لازم را در خصوص انجام اقدامات تعویض پلاک داشته باشند.»
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها