تعداد بازدید: ۱۷۹۴
کد خبر: ۱۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰ - 2017 08 January
جلسه 5 ساعته رییس فدراسیون و سرمربی تیم ملی
جلسه طولانی و 5 ساعته رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی که در دقایقی به تندی هم کشیده شد در نهایت با عدم پذیرش استعفای کارلوس کی‌روش به اتمام رسید.
روز گذشته در دبی کارلوس کی‌روش در جلسه طولانی خود با مهدی تاج وی را در جریان تصمیم خود قرار داد. آنچه که باعث اتخاذ این تصمیم از سوی کی روش شده، دلخوری او از انتقادها و حملات کاربران در فضای مجازی است، چراکه او همواره به عنوان یک سرمربی محبوب موجی از تحسین ها را همراه خود داشته اما مساله درگیری کش‌دارش با برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس، فضایی دو قطبی ایجاد و انتقاداتی جدی را متوجه وی کرد. 


کی روش در دبی به مهدی تاج رئیس فدراسیون گفته با توجه به فضای پیش آمده و برای اینکه فدراسیون را زیرفشار بیشتری نگذارد از سمت خود استعفا می دهد اما تاج با رد این استعفا از کی روش خواسته با قدرت کار خود را ادامه دهد. البته تاج نیز انتقادهایی جدی به برخی اتفاقات این هفته داشته و خطاب به کی روش اعلام کرده که از او انتظار تدبیر بیشتری در این ماجرا داشته است. 


رئیس فدراسیون فوتبال که تا اینجا چالش‌های اطراف تیم ملی را مدیریت کرده است، قصد دارد با آرام کردن فضا، شرایط صلح بین کی روش و برانکو را فراهم کند و در این راستا به کمک رسانه‌ها و البته هواداران فوتبال نیز احتیاج دارد. او که هفته ای پرتب و تاب را پشت سر گذاشته در تلاش است به سرعت این غائله را بخواباند، کار سختی که باتوجه به حضور کی روش در یک سمت آن دشوارتر هم می شود. 


همچنین سرمربی پرسپولیس نیز با خودداری از صحبت های بیشتر باید فضا را به سمت آرامش ببرد؛ این توصیه‌ای است از بزرگان فوتبال که امروز به برانکو اعلام شده است. به هر حال در صورت استعفای کی روش طبیعتا فشار روی سرمربی پرسپولیس نیز افزایش خواهد یافت چراکه به جز بخشی از جامعه فوتبال که هوادار تیم ملی اند، ممکن است مقامات نیز به این جمع بندی برسند که فضای تیم ملی توسط برانکو ملتهب شده است. 


 کی روش که استعفای خود را اعلام کرده ظاهرا در انتظار پالس های مثبت از سوی فوتبال ایران برای ادامه کار است؛ اگر او روی تصمیم خود پافشاری کند قطعا فوتبال ایران را با چالشی جدی مواجه خواهد کرد چراکه باتوجه به شرایط پیچیده گروه و زمان باقیمانده تا آغاز مجدد مسابقات مقدماتی پروسه جدایی از کی روش و انتخاب یک سرمربی جدید در حد غیرممکن خواهد بود. 


تیم ملی فوتبال ایران در بهترین شرایط برای صعود به جام جهانی و دومین حضور متوالی در این رقابت‌هاست که اگر به این موفقیت برسد برای اولین بار در تاریخ خواهد بود. فوتبال برای این موفقیت به حضور همه نیروها احتیاج دارد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها