تعداد بازدید: ۳۲۶
کد خبر: ۱۰۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵ - 2021 17 October
اورژانس ١١٥ نی‌ریز 125 عملیات مختلف را در هفته گذشته انجام داد.

به گزارش کچویی مدیر اورژانس ١١٥ نی‌ریز، مهمترین این حوادث به شرح زیر بوده است:

ساعت 23:50 چهارشنبه 14 مهر، بر اثر واژگونی خودرو سواری پیکان در نزدیکی روستای غدیر‌گه 4 نفر مصدوم شدند. یک مرد ۲۴ ساله از ناحیه پشت سر، کتف، کمر، دستها، صورت و چشم آسیب دید و به بیمارستان شهدا انتقال یافت. یک مرد ۲۷ ساله و دو دختر ۱۲ و ۱۴ ساله آسیب جزئی دیدند.

ساعت 14:50 همان روز، بر اثر واژگونی یک موتورسیکلت در شهرک جعفرآباد 3 نفر مصدوم شدند. یک خانم ۴۷ ساله دچار صدمات چندگانه شد. یک خانم ۲۵ ساله از ناحیه صورت و یک دختر 2 ساله نیز از ناحیه سر آسیب دید.

دو ساعت بعد، در زیر‌گذر پلیس‌راه یک موتورسیکلت واژگون شد و راکب ۱۸ ساله آن صدمات متعدد دید.

ساعت 22:25 نیز بر اثر تصادف یک خودرو و موتورسیکلت در روستای ریزاب، دو نوجوان ۱۰ و ۱۴ ساله سرنشین موتورسیکلت به ترتیب از ناحیه انگشت و پهلوی چپ و دست و لگن مصدوم شدند و به بیمارستان شهدا انتقال یافتند.

ساعت 19:56 پنجشنبه 15 مهرماه، در روستای قلعه پایین آباده‌طشک یک موتورسیکلت واژگون شد و دو سرنشین ۱۷ و ۱۸ ساله آن از ناحیه سر و صورت آسیب دیدند. یکی از آنها هم که پایش به اگزوز برخورد کرده بود، دچار سوختگی شد.

در روز جمعه 16 مهرماه نیز دو موتورسیکلت واژگون شدند؛ یکی ساعت ۸:۱۵ در خیابان شهید مطهری که راننده ۶۱ ساله آن دچار صدمات چندگانه شد. دیگری نیز ساعت 12 نیمه شب کنار درمانگاه شفا که راننده 30 ساله آن از ناحیه شانه آسیب دید.

ساعت 16:50 شنبه 17 مهر، بر اثر تصادف موتورسیکلت و عابر پیاده کنار بانک تجارت، یک کودک دو ساله از ناحیه شکم آسیب دید و به بیمارستان شهدا منتقل شد.

ساعت 14:20 همان روز بر اثر واژگونی خودرو در روستای حاجی‌آباد 4 نفر مصدوم شدند. در این حادثه یک مرد ۵۱ ساله از ناحیه دست و سه خانم 45، 24 و 19 ساله نیز از ناحیه دست، کمر و پهلو آسیب دیدند.

ساعت 19:22 یکشنبه 18 مهر، یک موتورسیکلت و خودرو در شهر مشکان تصادف کردند. در این حادثه، راننده ۳۱ ساله موتور‌سیکلت دچار ضربه مغزی و کاهش هوشیاری شد و به بیمارستان شهدای نی‌ریز انتقال یافت. وی در بیمارستان شهدا تحت درمان متخصص جراحی مغز و اعصاب قرار گرفت و هم‌اکنون با حال مساعد در بخش مراقبتهای ویژه بستری و تحت نظر است.

ساعت 13:14 دوشنبه در آباده‌طشک، یک تصادف مشابه رخ داد که راننده ۱۷ ساله موتورسیکلت از ناحیه دست و پا آسیب دید.

ساعت 19:35 همان روز، دو خودرو در ده کیلومتری قطرویه تصادف کردند و راننده ۵۶ ساله یکی از خودروها صدمات چندگانه دید.

ساعت ۹ صبح سه‌شنبه 20 مهرماه، دو خودرو وانت پیکان و فوتون در گردنه خالص تصادف کردند. در این حادثه یک مرد ۳۹ ساله صدمات چندگانه دید و یک پسر ۶ ساله و مرد ۳۱ ساله نیز به ترتیب از ناحیه سر و صورت آسیب دیدند.

نوشتنی است اورژانس ۱۱۵ نی‌ریز در یک هفته گذشته ۱۲۵ مأموریت انجام داد که از این تعداد، ۱۶ مورد تصادفات جاده‌ای، ۱۷ مورد تصادفات درون شهری و 19 مورد نیز مربوط به بیماریهای قلبی - عروقی بوده است.

10 مأموریت کارکنان اورژانس را بیماران کرونایی رقم زدند که 5 نفر از آنها به بیمارستان شهدا اعزام شدند. همچنین اپراتورهای مرکز پیام نیز ۱۷ مشاوره به بیماران کرونایی دادند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها