تعداد بازدید: ۳۴۴
کد خبر: ۱۰۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷ - 2021 17 October
سه‌شنبه 20 مهر جلسه هیئت فوتبال با موضوع برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال برگزار شد و با اعلام رئیس هیئت و طبق نظر کمیته انضباطی، تیم شهدای مشکان از حضور در مسابقات فصل جدید فوتبال و فوتسال محروم است.

/شهدای مشکان محروم از حضور در مسابقات
مجید پاکیزه‌دامن/ گروه ورزش 


رئیس هیئت فوتبال اعلام داشت از زمان شکل‌گیری هیئت فوتبال جدید تاکنون تنها 5 تیم نسبت به ثبت باشگاه خود در هیئت فوتبال استان اقدام کرده‌اند و مابقی تیمهایی که قصد شرکت در مسابقات را دارند، باید نسبت به ثبت تیم خود در قالب باشگاه اقدامات لازم را انجام دهند.

مهم‌ترین مباحث مطرح شده در این جلسه را در زیر می‌خوانید:

- مقرر شد هرتیمی غیر از تیمهایی که در فصل قبل مسابقات حضور داشتند بخواهند در مسابقات لیگ برتر شرکت کنند، می‌بایست نسبت به خریداری امتیاز آن اقدام کنند که مبلغ آن 2 میلیون تومان است.

- این درحالی است که تیم فوتبال فجرمهتاب که در فصل قبل به لیگ دسته اول فوتبال نی‌ریز سقوط کرده چنانچه بخواهد در فصل جدید نیز در لیگ برتر شرکت کند، باید امتیاز را خریداری کند.

- هزینه نقل و انتقالات و ثبت قراردادها 20 هزار تومان اعلام شد و هزینه ورودی مسابقات لیگ برتر فوتبال 3 میلیون و برای فوتسال 2 میلیون تومان است و همچنین خریداری امتیاز لیگ برتر فوتسال مبلغ 1 میلیون 500 هزار تومان اعلام شد. 

- اما آنچه که در این جلسه به آن اشاره شد، محرومیت 2 ساله تیم فوتبال شهدای مشکان از مسابقات است که در فصل گذشته و در حالی که این تیم با هدایت ابوذر شاهسوند قهرمان نیم فصل نخست شده بود، در نیم فصل دوم از ادامه مسابقات انصراف خود را اعلام داشت و طبق نظر و رأی کمیته انضباطی این میزان محرومیت برای او در نظر گرفته شد. این محرومیت برای شهدای مشکان شامل تیم فوتسال نیز می‌شود که در بازی پایانی لیگ حاضر نشد.

- در اقدامی عجیب و غیر حرفه‌ای نیز استقلال پدیده که قهرمانی فصل قبل را یدک می‌کشد طی بیانیه‌ای به هیئت فوتبال از انصراف خود در فصل جدید خبر داده است.

- گفته می‌شود تیم فوتسال اهورا با مربیگری علیرضا مظفری قصد شرکت در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال استان را دارد که طی نامه‌ای به هیئت فوتبال و ارسال آن به کمیته مسابقات فوتسال استان با درخواست آنها موافقت شده است.

- تیم فوتبال استعدادهای درخشان نیز در مسابقات زیر 17 ساله‌های استان شرکت خواهد کرد که از همین هفته مسابقات آنها آغاز خواهد شد.

- در خصوص خریداری چند فواره آب جهت آبیاری زمین چمن شماره 2 ورزشگاه شهدا که طبیعی می‌باشد، حسن شفیعی گفت: طی درخواستی که از شورای شهر سابق داشتیم، مبلغ 12 میلیون تومان برای آن مصوب شد که به تأیید فرمانداری نیز رسید که با شکل‌گیری شورای شهر جدید این مبلغ تصویب شده از هیئت فوتبال دریغ شد و شهردار اعلام کرد هیچ‌گونه بودجه‌ای برای این امر وجود ندارد.

در این‌باره باید دید آیا مبلغ تصویب شده توسط شورای شهر سابق به هیئت فوتبال برای خریداری فواره‌های آب اختصاص می‌یابد یا هیئت فوتبال باید فکر چاره‌ای دیگر باشد.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها