تعداد بازدید: ۳۷۲
کد خبر: ۱۰۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶ - 2021 17 October
بالاخره پس از سالها انتظار و چندین بار تغییر نسل و بازیکن، تیم فوتسال رینگ اسپرت در بازی 4 جانبه دوستانه در نی‌ریز طعم قهرمانی را چشید.
مجید پاکیزه‌دامن: 
اما این قهرمانی درحالی برای این تیم به دست آمده که آنها در جامی نه چندان معتبر و رسمی، بلکه در چارچوب مسابقات چهارجانبه این عنوان را به دست آوردند.

رینگ اسپرت با هدایت رسول خواجه‌زاده در سال 1394 تیم فوتسال خود را تشکیل داد اما در جام‌ها و لیگ‌های مختلف شهرستانی و استانی از رسیدن به مقام قهرمانی بازمانده بود.

قهرمانی این تیم در جام زنده‌یاد محسن فردوسی جمعه 16 مهر درحالی رقم خورد که در جام‌های قبلی این چنینی نیز دستش از رسیدن به جام و قهرمانی کوتاه مانده بود.

در این مسابقات نمایندگانی از داراب و ایج استهبان حضور داشتند، علاوه بر رینگ‌اسپرت به عنوان نماینده نی‌ریز، اهورا نیز با تمام قوا و با مربیگری علیرضا مظفری حضور یافت و به سختی جایگاه سوم را به دست آورد.

برگزاری این جام در دو نوبت صبح و عصر انجام شد و طبق قرعه رینگ اسپرت در بازی نوبت صبح که تعیین کننده فینالیست بود، توانست با حساب 3 بر صفر ستاره ایج استهبان را با گلهای جواد سجادیان، محمدصادق حیدری و مجتبی هاشم زاده شکست دهد تا راهی فینال شود.

در دیگر بازی اهورا با قبول شکست 2 بر صفر مقابل ستاره جنت شهر داراب از رسیدن به فینال بازماند.

در بازی رده‌بندی اهورا در حالی که با نتیجه 4 بر صفر نیمه نخست را به سود خود پایان برد، در نهایت و در وقت معمول با خوردن کامبک فوق‌العاده مقابل ستاره ایج به نتیجه 5 بر 5 دست یافت تا ضیافت پنالتی‌ها مشخص کننده تیم سوم این مسابقات باشد و با خوش شانسی توانست با حساب 3 بر 2 حریف خود را در ضربات پنالتی شکست دهد و عنوان سوم را به دست آورد.

در وقت قانونی این مسابقه، مجتبی سرخی، بهنام اسماعیلی، عارف اعتباری، محمد طاحونه داری و مجید مشرفی برای اهورا موفق به گلزنی شدند.

اما در دیدار فینال که با اعتراض شدید کادر فنی ستاره جنت شهر نسبت به امر قضاوت همراه بود، رینگ اسپرت در یک بازی منطقی و دور از حواشی با گلهای سجاد خرمی و دروازه‌بان خود حسین هاشمیان، موفق به شکست 2 به صفر نماینده جنت شهر داراب شد و نخستین قهرمانی خود را جشن گرفت.

رسول خواجه‌زاده پس از پایان بازی ابراز امیدواری کرد در مسابقات آینده روند رو به جلو تیمش حفظ شود و بتواند در جام ها و لیگ های معتبر قهرمانی را کسب کند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها