تعداد بازدید: ۷۲۵
کد خبر: ۱۰۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱ - 2021 13 October
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز از شروع طرح واکسینه کردن دانش آموزان در مدارس از روز سه شنبه ۲۰ مهر خبر داد و واکسیناسیون دانش آموزان برای آموزش حضوری را ضروری دانست.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز، دکتر داور آل داود با تأکید بر ضرورت واکسیناسیون دانش آموزان برای شروع آموزش حضوری در مدارس گفت: با تصویب طرح «واکسینه کردن دانش آموزان در مدارس» در نشست ستاد کرونا شهرستان و با همکاری فرمانداری و آموزش و پروش، تیمهای واکسیناسیون به مدارس اعزام می شوند. دانش آموزان هر مدرسه به همراه اولیاء، با فراخوانی که از سوی مدیریت هر مدرسه داده شود، در روز معین واکسینه می شوند.


وی با اشاره به این که هنوز نیمی از دانش آموزان در شهرستان واکسینه نشده اند، هدف از اجرای این طرح را پوشش 100درصدی واکسیناسیون این گروه دانست و افزود: والدین دانش آموزان نیز در صورتی که هنوز موفق به تزریق واکسن نشده اند، می توانند همراه فرزندانشان در مدارس علیه کرونا ویروس واکسینه شوند. 

نوشتنی است از بین واکسنهای موجود در ایران،سینوفارم تنها واکسن تأیید شده برای دانش آموزان بالای 12سال است. واکسنهای ایرانی برای این گروه سنی در مرحله آزمایشی است و به زودی خدمات آموزش حضوری مدارس منوط به تزریق واکسن دانش آموزان خواهد بود.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها