تعداد بازدید: ۱۰۰۶
کد خبر: ۱۰۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳ - 2022 13 April
در مدت 9 ساعت
تنها در مدت 9 ساعت، 16 نفر بر اثر 4 تصادف شدید در شهر نی‌ریز مصدوم شدند.
عابد نعمتی، نی‌ریزان فارس: 

در اولین حادثه، ساعت 15:30 دوشنبه 19 مهر، دو پژو پارس و پراید در میدان گاز با هم تصادف کردند و 5 نفر مصدوم شدند. در این حادثه یک خانم 40 ساله و 28 ساله به ترتیب دچار ضربه به سر و بازو و ساق پای چپ شدند، یک مرد 33  ساله دچار ضربه به دست چپ و سر شد و یک مرد 35 ساله و دختر 12 ساله نیز آسیب چندانی ندیدند. 

ساعت 20:30 و در حادثه مشابه دیگری در چهارراه مسکن مهر، دو خودرو پراید و پژو پارس به شدت با هم برخورد کردند و 7 زن و کودک آسیب دیدند. شدت حادثه به حدی بود که پژو پارس به طور کامل واژگون شد و روی سقف قرار گرفت.  در این حادثه نیز یک خانم 65 ساله، یک دختر 6 ساله و یک پسر 5 ساله دچار ضربه به سر شدند. یک خانم 44 ساله از ناحیه شکم آسیب دید. یک خانم 26 ساله دچار ضعف شد و دو خانم 31 و 9 ساله صدمات جزئی دیدند.

در این حادثه، نیروهای آتش‌نشانی هم حاضر شدند و به ایمن‌سازی خودروها که دچار نشتی بنزین شده بودند پرداختند. پس از هماهنگی و حضور جرثقیل، خودرو پژو پارس به روی چرخهای خود برگشت و پس از آن آتش‌نشانان توانستند باتری خودرو را بردارند و آن را ایمن‌سازی کنند.

دو ساعت بعد در حالی که آتش‌نشانان در حال برگشت از مأموریت قبلی خود بودند، مشاهده کردند که در خیابان طالقانی روبروی قصر شیرینی، یک خودرو پراید با موتورسیکلت تصادف کرده است. راکب 32 ساله موتورسیکلت که دچار ضربه به پا و زانوی چپ شده بود، توسط اورژانس 115 راهی بیمارستان شهدا شد.  آتشنشانان در این حادثه نیز خودرو پراید و موتورسیکلت را که بنزین آن نشت کرده بود، ایمن‌سازی کردند.

ساعت 47 دقیقه بامداد سه‌شنبه 20 مهر نیز در خیابان طالقانی روبروی اداره برق قدیم، یک خودرو پراید به شدت با پایه برق برخورد کرد و سه سرنشین آن به سختی مصدوم شدند. راننده 17 ساله دچار ضربه به کمر شد، راننده 20 ساله دچار شکستگی ران پای راست و پارگی سر شد و یک دختر 5 ساله نیز از ناحیه ران پای چپ، چانه و لب آسیب دید و پشت سرش نیز بر اثر برخورد شیشه سوراخ شد.

در این حادثه، پایه برق به شدت آسیب دید و هر لحظه امکان سقوط آن وجود داشت. آتش‌نشانان با حضور در محل، ابتدا خودرو را جابه‌جا کردند و ضمن هماهنگی با اداره برق، پایه برق را مهار و خیابان را تا ساعت 2 نیمه شب که عملیات تعویض پایه برق انجام شود، ایمن‌سازی کردند تا حادثه دیگری رخ ندهد.
جزئیات بیشتر اخبار حوادث را در شماره آینده هفته‌نامه نی‌ریزان فارس بخوانید.




نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها