تعداد بازدید: ۴۶۷
کد خبر: ۱۰۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸ - 2021 09 October
دانش‌آموزان واکسن بزنند و باخیال راحت با همکلاسی‌های خود در ارتباط باشند
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی‌ریز، شرط آسوده خاطر شدن دانش‌آموزان از بیماری کرونا و ارتباط آنان در مدارس را واکسیناسیون جمعی دانست و بر آن تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان نی‌ریز، دکتر داور آل‌داود ضمن تأکید بر ضرورت واکسیناسیون دانش‌آموزان و اهمیت سلامت آنان گفت: با توجه به این که بیشتر فرزندانمان پروتکلهای بهداشتی را کمتر رعایت می‌کنند و کم و بیش مجبور به حضور در اماکن عمومی از جمله مدارس هستند، اهمیت واکسیناسیون بیشتر هویدا شده و نیاز است تا با تزریق واکسنِ  تمام دانش‌آموزان، فرزندانمان کمترین شانس درگیری با کروناویروس را داشته باشند. 

وی با اشاره به این که کودکان بیشتر از بزرگسالان شانس ناقل شدن بی‌علامت را در این بیماری دارند، افزود: با واکسینه شدن کودکان، علاوه بر ایمن شدن آنان، انتقال کرونا ویروس به والدین هم شانس کمتری خواهد داشت و بدین صورت خانواده‌ها کمتر در معرض خطر ابتلا به این بیماری هستند.

نوشتنی است آخرین مقاله چاپ شده در خصوص واکسیناسیون کودکان، به اثر بخشی واکسن با روش ویروس کشته شده اشاره دارد و  سازمان جهانی بهداشت این واکسنها را برای کودکان تأیید کرده است.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها