تعداد بازدید: ۱۰۷۱
کد خبر: ۱۰۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳ - 2021 07 October
در قسمت سوم سریال صعود به جام جهانی قطر، ایران باید با امارات دیدار کند؛ امیدواریم سومین قسمت این سریال هم مثل دو قسمت قبلی برای ما شیرین تمام شود
پیش بازی

- تیم ملی ایران امروز در حالی به مصاف امارات خواهد رفت که هر دو بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

- شاگردان دراگان اسکوچیچ با کسب 6 امتیاز مقابل سوریه و عراق و ثبت 4 گل و بدون گل خورده، صدرنشین گروه A رقابت های انتخابی جام جهانی در قاره آسیا هستند.

تیم ملی ایران

- تیم ملی امارات در آن سو شروع ضعیفی داشته و از دو بازی آسان خود مقابل لبنان و سوریه فقط دو امتیاز به دست آورده است.

- امارات در سه بازی بعدی خود باید به مصاف ایران، عراق و کره جنوبی برود. اگر اماراتی ها می‌خواهند برای دومین بار در طول تاریخ فوتبال خود به جام جهانی صعود کنند، باید از سه دیدار حساس پیش روی خود امتیازات مهمی را به دست بیاورند. آن ها در حال حاضر با کسب دو امتیاز در رتبه سوم گروه قرار دارند.

تیم ملی امارات

- از دبی این خبر به گوش می رسد ملی پوشان شرایط بسیار خوبی را در اردو شت سر گذاشته و کاملا آماده جدال مهم برابر امارات هستند تا با کسب یک پیروزی و باانگیز و روحیه بالا راهی دیدار برابر کره‌جنوبی، جدی ترین حریف ایران شوند.

- احسان حاج صفی بعد از پشت سرگذاشتن دوران مصدومیت خود، دوباره به لیست دراگان اسکوچیچ برگشته است؛ البته هنوز مشخص نیست احسان مقابل امارات بازی را از ابتدا آغاز می کند یا نه.

تیم‌های ملی ایران و امارات در سومین دیدار از مرحله ‎نهایی انتخابی جام‎جهانی امشب ساعت ۲۰:۱۵ در دبی به مصاف هم می‌روند. 

ایران با دو پیروزی در برابر سوریه و عراق با ۶ امتیاز در صدرجدول گروه A قرار دارد ولی امارات با دو امتیاز در رتبه سوم جای گرفته است./پایگاه خبری خانه فوتبال

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها