تعداد بازدید: ۶۳۲
کد خبر: ۱۰۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱ - 2021 05 October
جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان نی ریز در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید و بر کیفیت تولید نان تأکید شد.
روابط عمومی فرمانداری: جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان نی ریزبه ریاست هدایت فرماندار و با حضور قدم‌زن رئیس اداره صمت و اعضای کار گروه در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید و بر کیفیت تولید نان تأکید شد.

در این جلسه فرماندار نی‌ریز طی سخنانی اظهار داشت: ساماندهی، تأمین و توزیع آرد، نظارت بر کیفیت و پخت نان باید از اولویت‌های مهم کارگروه ساماندهی آرد و نان و کمیته نظارت این شهرستان در جهت رضایتمندی شهروندان باشد. 

وی همچنین برتشدید نظارت‌ها و بازرسی‌ها تأکید کرد و افزود: به هیچ عنوان نباید اجازه داده شود تا آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع و با تخلفات احتمالی به صورت جدی برخورد شود.

فرماندار نی‌ریز گفت: در خصوص نظارت دقیق و کارشناسانه بر نانوایی‌ها جهت رعایت آئین نامه‌های بهداشتی در ایام کرونا ، سهمیه آرد و کم فروشی‌ها، اظهار داشت: دستگاه‌های متولی شامل اداره صمت، اتاق اصناف، شبکه بهداشت و تعزیرات حکومتی نظارت دقیق بر نحوه تخصیص رعایت پروتکل‌های بهداشتی، سهمیه آرد نانوایی‌ها متناسب با نیاز منطقه و نحوه کارکرد نانوایی‌ها را در دستور کار قرار دهند و گزارشات بازرسی از این اتحادیه را به فرمانداری ارسال نمایند.

در پایان ضمن اتخاذ تدابیر لازم برای ارائه خدمات متناسب در حوزه آرد و نان از شهروندان خواسته شد در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از واحدها و یا نانوایان با شماره ۱۲۴ بازرسان اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تماس داشته باشند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها