تعداد بازدید: ۱۴۳۵
کد خبر: ۱۰۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸ - 2021 29 September
نوبت‌دهی مرکز تعویض پلاک جدید، جلوی راهنمایی و رانندگی انجام می‌شود.
عابد نعمتی، نی‌ریزان فارس: به گفته فرمانده انتظامی شهرستان نی‌ریز، همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، تعویض پلاک شهرستان نی‌ریز در محل سابق (خیابان فرزانگان، روبروی راهنمایی و رانندگی) راه‌اندازی شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی اظهار داشت: «هر روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 تا 13، خودروهای سبک و وانتها (سواری‌ها) تعویض پلاک می‌شوند. پنجشنبه‌ها هم مخصوص موتورسیکلتهای نوشماره است که به زودی راه‌اندازی خواهد شد.»

وی افزود: «در این مرکز علاوه بر تعویض پلاک، رسیدگی به مفقودی کارت وسیله نقلیه و برگ سبز و صدور پلاک المثنی نیز انجام می‌شود.»

یوسفی گفت: «از همشهریان تقاضا داریم ضمن همکاری و رعایت مقررات مربوط به تعویض پلاک، به محل مورد نظر مراجعه و با همکاران راهنمایی و رانندگی و مسئول تعویض پلاک در خصوص ارائه هر چه بهتر خدمات، همکاری لازم را داشته باشند.»

مهدی جهاندارفرد مسئول جدید مرکز تعویض پلاک نی‌ریز هم در گفتگو با ما عنوان داشت: «با توجه به حجم بالای کار، پلاک‌گذاری موتورسیکلتهای نوشماره از آبان‌ماه آغاز می‌شود. همچنین صف نوبت‌دهی از این به بعد جلوی راهنمایی و رانندگی تشکیل می‌شود و مثل قبل جلوی مرکز تعویض پلاک نیست. »

شنیده‌ها از منابع آگاه حاکی از این است که به زودی نوبت‌دهی اینترنتی برای تعویض پلاک شهرستان نی‌ریز راه‌اندازی خواهد شد.



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها