تعداد بازدید: ۸۵۳
کد خبر: ۱۰۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶ - 2021 23 September
مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نی ریز برگزار شد.
روابط عمومی فرمانداری: مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان  نی ریز  با حضور مراد هدایت فرماندار شهرستان نی‌ریز، سعید رضا عابد مدیریت پشتیبانی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی فارس  و بهروز باصری مدیر روابط عمومی اداره کل برگزار شد.

در این مراسم فرماندار نی‌ریز گفت: این شهرستان ظرفیت بسیار خوبی برای شکوفایی اقتصادی دارد و برای سرمایه‌گذاری جزو مناطق بکر محسوب می‌شود لذا می‌توان  با طرح‌های ابتکاری همچون تشکیل تعاونی‌های جدید و پویا برای فعال کردن بخش تعاون در شهرستان قدم برداشت.

هدایت با اشاره به اینکه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از گسترده‌ترین ادارات است که بیشترین مراجعه کننده را به نوعی دارد و به دلیل کمبود نیرو و امکانات با مشکلات عدیده‌ای رو به رو است خواستار حمایت بیشتر مسئولان استانی شد.

در پایان این جلسه حکم ابلاغ سرپرستی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان به سید اسماعیل مریدی ابلاغ و از زحمات سرکار خانم کمالی قدردانی شد.

گفتنی است مریدی دارای مدرک لیسانس امور اقتصادی،  با 18سال سابقه کار که قبلاً در سمتهای رياست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی  نی‌ریز حدود 4سال، كارشناس ارشد اداره كل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نماینده مدیرکل در مراجع حل اختلاف ادارات شیراز و نی‌ریز به انجام خدمت مشغول بوده است.



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها