تعداد بازدید: ۵۴۳
کد خبر: ۱۰۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴ - 2021 13 September
فرماندار و رئیس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان نی‌ریز، در پیامی از همه عوامل و نیروهای شرکت کننده در مهار آتش مراتع و منابع طبیعی منطقه کو‌هستانی شهرستان تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نی‌ریز، متن پیام صادره به شرح زیر است  :

بسمه تعالی

متأسفانه بار دیگر شعله‌های سرکش و سوزان آتش، وسعت زیادی از مراتع و منابع طبیعی شهرستان نی‌ریز را طعمه آتش کرد و خسارات فراوانی به مراتع و گونه‌های گیاهی محیط زیست و منابع طبیعی وارده نمود و بخشی از جنگل های خدادادی را بی‌رحمانه سوزاند. حیوانات و پرندگان و آشیانه‌هایشان سوختند و قلبهای هر بیننده‌ای را مجروح کرد.

صحنه‌های فداکاری نیروهای داوطلب مردمی در کنار نیروهای بسیج، جمعیت هلال احمر، منابع طبیعی و همه دستگاه‌های اجرایی و تلاشهای خستگی‌ناپذیر‌، شعله‌های آتش را مقهور همت و غیرت مردم دیار فارس کرد.

درود و سپاس بی‌شائبه خود را به همه عزیزانی تقدیم می‌کنم که در طول این مدت با تلاش شبانه‌روزی در خاموش کردن شعله‌های سرکش، به رغم صعب‌العبور بودن منطقه و کمبود امکانات، همت ایران و ایرانی  بودن را تکرار کردند.

اینجانب از مردم عزیز و علاقه‌مندان محیط زیست، فرمانداری و ادارات منابع طبیعی شهرستانهای استهبان، بختگان و سر چهان، ادارات منابع طبیعی، محیط زیست، هلال‌احمر، جهاد کشاورزی‌، شهرداری و کارکنان شهرداری نی‌ریز، امور اراضی‌، اداره ورزش و جوانان‌، سپاه پاسداران و پایگاه‌های بسیج، اداره راهداری، خیریه حیدر بیاتی و برادران بیاتی‌، آتش‌نشانی‌، گروه‌های کوهنوردی و آفرود‌، اهالی روستای سنگ‌بر ۱‌، قلعه خواجه‌، سروویه و روستای بادامو شهرستان نی‌ریز، مدیریت بحران استان و همه آنهایی که خالصانه زحمت کشیدند، تقدیر و تشکر می‌نمایم‌.
امید است به فضل الهی و همراهی همه ارکان دولت و ملت، شاهد تکرار چنین رخدادهای فاجعه‌باری نباشیم؛ ان‌شاءا....

مراد هدایت، فرماندار شهرستان 

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها