تعداد بازدید: ۲۲۶۱
کد خبر: ۱۰۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵ - 2021 12 September
پوریا مهرپویا ستاره و پدیده نوجوان فوتبال نی‌ریز و مدرسه فوتبال استعدادهای درخشان به فینال برنامه ستاره ساز راه یافت.
برنامه ستاره ساز که در سه شب ابتدایی هرهفته از شبکه 3 سیمای ایران به روی آنتن می رود، در سه سال گذشته توانسته به معرفی استعدادهای برتر فوتبال ایران بپردازد و آنها را شناسایی کند.

پوریا مهرپویا نیز جزو آن دسته از بازیکنان رده پایه فوتبال نی‌ریز و استان است که طی حضور عوامل برنامه ستاره ساز در نی ریز، کار فیلمبرداری و تصویربرداری از کار با توپ این پدیده تازه ظهور را آغاز کردند و در قالب مستند روی آنتن شبکه سوم سیما رفت تا بتواند توانایی‌های خود را به همه ایران نشان دهد.

مهرپویا با توجه به داشتن توان بدنی و فنی و مهارت در کار با توپ، با ارسال کلیپ‌هایی از خود به برنامه ستاره‌ساز به این برنامه دعوت شد و از میان حدود 600 فوتبال آموزی که در این برنامه شرکت کرده بودند، توانست در تست‌های مختلف به عنوان تنها نماینده فارس و با انتخاب خداداد عزیزی  در لیست نفرات نهایی قرار گیرد.

او حالا با گذشت حدود 2 ماه از شرکت در این مسابقه به فینال رسید.

این فوتبالیست در هر مرحله زیر نظر مربیانی همچون رضا شاهرودی، خداداد عزیزی، سیروس دین محمدی و وحید شمسایی در برنامه حاضر شد و در فینال جزو یاران سیروس دین محمدی مدافع و کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال تهران با دیگر رقبا به رقابت خواهد پرداخت.

پوریا مهرپویا 16 ساله و  از فوتبالیست های آینده دار از سن 6 سالگی وارد دنیای فوتبال شد و با عضویت در مدرسه فوتبال استعدادهای درخشان نی‌ریز و زیر نظر مربیانی چون فاضل اصغرپور عضو کمیته استعدادیابی هیئت فوتبال فارس و سعید زارع بازیکن سابق باشگاه عقاب شیراز و مسئول سابق کمیته آموزش و مربیان هیئت فوتبال نی ریز به صورت حرفه ای فوتبال خود را دنبال کرد.

او با پیشرفت چشمگیر خود توانست در تیمهای رده های پایه استقلال کیش، گل گهر سیرجان و فولاد یزد بازی کند و در حال حاضر نیز پیشنهاداتی از چند تیم لیگ برتر کشور دارد که پس از پایان حضور در برنامه ستاره ساز به بررسی آنها خواهد پرداخت.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها