تعداد بازدید: ۷۳۶
کد خبر: ۱۰۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶ - 2021 01 September
یک تن و ۹۷ کیلو تریاک در عملیات ضربتی پلیس فارس کشف شد.
فرمانده انتظامی استان فارس در تشریح این عملیات اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس با انجام اقدامات دقیق اطلاعاتی، از قصد یک باند سوداگر مرگ برای انتقال محموله‌ای سنگین از مواد افیونی با‌خبر و با اقدامات پلیسی بعدی متوجه شدند این محموله سنگین از طریق 2 دستگاه خودروی زانتیا و پژو حمل و پوشش داده شده و قصد ورود به  محدوده استان فارس را دارند.

سردار رهام‌بخش حبیبی افزود: با اشرافیت کامل پلیس و ردزنی مسیرهای تردد این 2 خودرو  و گزارشات لحظه‌ای، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در یک عملیاتی ضربتی با استقرار در یکی از ورودیهای شهر شیراز موفق شدند هر ۲ خودرو را  شناسایی و متوقف کنند. در بازرسی از این خودروها یک تن و ۹۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به دستگیری یک متهم  و متواری شدن یکی دیگر از متهمان در این عملیات بیان داشت: متهم دستگیر شده در اختیار پلیس بوده و تلاش برای دستگیری همدست وی و ابعاد دیگر پرونده دردست اقدام است. 

رئیس پلیس فارس در پایان تأکید کرد: مجرمان و قاچاقچیان بدانند استان فارس جای امنی برای اقدامات مجرمانه‌شان نیست و پلیس با آنها برخورد قانونی  و قاطع خواهد کرد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها