تعداد بازدید: ۸۰۹
کد خبر: ۱۰۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۸ - 2021 30 August
فرماندهی انتظامی استان فارس به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود، از بین جوانان مؤمن، متعهد و بسیجی در مقاطع پیمانی 5‌ سال درجه‌داری (مرد) با مدرک تحصیلی دیپلم و پیش‌دانشگاهی (کلیه رشته‌ها)، با شرایط ذیل ثبت‌نام به‌ عمل می‌آورد.
علاقه‌مندان می‌توانند برای تطبیق شرایط و تکمیل فرم ثبت نام تا اطلاع ثانوی روزهای چهار‌شنبه هر هفته از ساعت 8 الی 13 به مرکز گزینش واستخدام فرماندهی انتظامی استان فارس واقع در شیراز- بلوار سلمان فارسی- خیابان سفر- نبش خیابان شهید محمدیان فرد مراجعه کنند.

شرایط استخدام
1- داوطلبان می‌بایست بومی ‌استان بوده یا حداقل 10‌سال سابقه سکونت در استان فارس را داشته باشند.
2- مدرک تحصیلی دیپلم یا پیش دانشگاهی در کلیه رشته‌ها با معدل حداقل14(بستگان درجه یک خانواده معظم شهداء، جانبازان، فرزندان کارکنان نیروهای مسلح و اعضای فعال بسیج با حداقل یک‌سال سابقه عضویت فعال با معدل‌12 به بالا).
3- حداقل سن برای مقطع درجه داری با مدرک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی 18‌سال و حداکثر 19سال (برای کسانی که دارای سه اولویت ذیل باشند 25‌سال ) متولدین سال 1375 به بالا.
الف- داوطلبانی که خدمت سربازی را گذرانده و دارای کارت پایان خدمت هستند.
ب- بسیجیان با عضویت فعال بیش از یک سال یا اعضای پلیس افتخاری ناجا.
ج- بستگان درجه یک خانواده معظم شهدا و فرزندان جانبازان، فرزندان کارکنان نیروهای مسلح، نخبگان و استعدادهای برتر که دارای مقامهای برتر کشوری و بین‌المللی (ورزشی و علمی) می‌باشند، و حافظان کل قرآن کریم.
4- کلیه متقاضیان می‌بایست دارای کارت پایان خدمت سربازی یا معافیت دائم غیر‌پزشکی یا دفتر‌چه آماده به خدمت بدون مهر غیبت و اضافه خدمت بوده که تاریخ اعزام آن از روز مراجعه برای ثبت‌نام تا روز اعزام، حداقل سه ماه فرصت داشته باشد. (برای سربازان وظیفه در حال خدمت گواهی از یگان خدمتی که در آن قید شده باشد فاقد غیبت و اضافه خدمت هستند).
5- حداقل قد170سانتیمتر (قد و وزن می‌بایست متناسب باشد) 
6- داشتن گواهینامه رانندگی پایه 2 و مدرک آشنایی با رایانه.

مدارک مورد نیاز:
1- اصل مدرک تحصیلی یا گواهی موقت قبولی
2- اصل شناسنامه عکس دار - اصل کارت ملی
3- اصل وضعیت نظام وظیفه شامل کارت پایان خدمت، معافیت دائم غیر پزشکی یا دفترچه آماده به خدمت بدون مهر غیبت و اضافه خدمت که تاریخ اعزام آن از زمان مراجعه برای ثبت‌نام تا روز اعزام، حداقل سه ماه فرصد داشته باشد. (سربازان وظیفه در حال خدمت گواهی از یگان خدمت که در آن قید شده باشد فاقد غیبت واضافه خدمت می‌باشند). درصورت داشتن معافیت تحصیلی ارائه نامه معتبر از نظام وظیفه یا دفاتر پلیس+10
4- سه قطعه عکس جدید تمام رخ پشت زمینه سفید - کد پستی - گروه خون - چسب ماتیکی - استامپ آبی کوچک - خودکار
5- اصل گواهینامه رانندگی و مدرک آشنایی با رایانه یا نامه ثبت نام از آموزشگاه 
6- اصل نامه بنیادشهید جانبازان نیروهای مسلح، بسیج فعال، پلیس افتخاری و احکام قهرمانی برای دارندگان اولویت. 
تبصره: اولویت پلیس افتخاری صرفاً در مورد سن مؤثر می‌باشد و در بحث معدل هیچ گونه تأثیری ندارد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها