تعداد بازدید: ۶۲۴
کد خبر: ۱۰۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲ - 2021 12 August
روز چهارشنبه 20 اَمرداد از خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه تجلیل به عمل آمد.
خبرگزاری آنا: در این برنامه از خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه و خبر نی‌ریز شامل فعالان رسانه‌های مکتوب و مجازی در فرمانداری تجلیل شد.

در این جلسه هدایت با اعلام اینکه در حوزه صنعت مقام دوم را در استان داریم گفت: توانسته‌ایم با فعالیتهای خوبی که توسط فعالان عرصه صنعت صورت گرفته به رتبه دوم پس از شیراز ارتقاء یابیم.

 انتظار می‌رود خبرنگاران ما در زمینه معرفی بسترها و زمینه‌های اشتغال در شهرستان فعالانه عمل کنند و نواقص و کمبودها را در کنار انعکاس دستاوردها و عملکردها گزارش کنند.

هدایت با ابراز تأسف از افزایش آمار فوتی‌های کرونا در شهرستان گفت: باید در شرایط حساس کنونی در زمینه تغییر برخی آداب و رسوم و سنن خود تجدید نظر کنیم و به خصوص در زمینه برگزاری مراسم عزاپرسی با دقت و تأمل بیشتری رفتار نماییم.

فرماندار نی‌ریز در بخشی از سخنان خود به مسأله افزایش مهاجرت از سایر استانها به شهرستان نی‌ریز و پیامدهای آن اشاره کرد و از اساتید دانشگاه و رسانه‌ها خواست تا در این زمینه مشاوره لازم را به فرمانداری و کارشناسان بهزیستی و دیگر سازمانها و نهادهای مربوطه ارائه دهند.

شهردار نی ریز هم گفت: شفافیت و نشر اخبار امیدوار کننده از وظایف و رسالت‌ها و خبرنگاران است.

حامد فرغت ادامه داد: دو مقوله‌ای که به نظر اینجانب در شرایط کنونی جامعه باید مورد توجه جدی اصحاب رسانه قرار گیرد شفافیت عملکرد و انعکاس و نشر اخبار امیدوارکننده توسط خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه است.

وی همچنین از خبرنگاران جهت انعکاس اخبار و فعالیت‌های شهرداری سپاسگزاری کرد و گفت: یکی از شاخص‌های مهم توسعه شفاف‌سازی است که خبرنگاران می‌توانند نقش مؤثری در آن داشته باشند.

مدیر مسئول هفته‌نامه نی‌ریزان فارس و پایگاه خبری هورگان خواستار تجلیل از  ابوالقاسم تندهوش خبرنگار پیشکسوت نی‌ریزی شد.

غلامرضا شعبانپور ضمن تقدیر از فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به جهت برگزاری نشست تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه گفت: قبلاً می‌پنداشتم که سابقه فعالیتهای خبری در نی‌ریز نهایتاً به بعد از انقلاب و فعالیتهای جناب آقای غلامرضا متقی‌پیشه در روزنامه جمهوری اسلامی می‌رسد ولی با پژوهشهایی که در کتابخانه ملی ایران انجام دادیم، متوجه شدیم که جناب آقای ابوالقاسم تندهوش اولین خبرنگار نی‌ریز در دهه‌های 1330، 40 و 50 خورشیدی بوده‌اند و با روزنامه پست تهران همکاری نزدیکی داشته‌اند و در آن شرایط به نقد عملکرد مسئولان به ویژه رئیس وقت آموزش و پرورش یا اداره فرهنگ آن روز بپرداخته به طوری که  این انتقادات موجب تبعید ایشان از نی‌ریز گردیده است.

در ادامه این نشست از پوستر یادمان روز خبرنگار توسط غلامرضا متقی‌پیشه  و غلامرضا شعبانپور مدیر مسئول نی‌ریزان فارس رونمایی شد.

همچنین در نشست تجلیل از خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه با اعطای لوح تقدیر از سوی فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعطای هدیه اینترنت رایگان یکساله از سوی شهرداری با همکاری فولاد غدیر به خبرنگاران از فعالیت‌های آنان تقدیر به عمل آمد.






غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
0
0
این خیلی بده که نظرات کاربران درج نمیشه. وقتی مردم ببینند نظرات درج میشه بیشتر بازدید می کنند و رونق سایت هم بیشتر میشه برای دریافت آگهی. سایت برترین ها فقط از طریق درج نظرات اینقدر رشد کرده. کد امنیتی دریافت نظرات هم اصلا جالب نیست
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها