تعداد بازدید: ۱۵۳۰
کد خبر: ۱۰۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸ - 2021 01 August
حضور قدرتمند و حذف در عین شایستگی
مجید پاکیزه‌دامن، نی‌ریزان فارس: رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان استان به میزبانی نی‌ریز در حالی انجام شد که با حذف نماینده شهرستان در گروه مرگ همراه بود.

این مسابقات با شرکت 9 تیم ماهور نی‌ریز، الزهرا بنارویه، عمران ‌نورآباد، پرسپولیس مرودشت، پردیس کازرون و سبحان، ارم، استقلال، و کاروتک شیراز همراه بود.

تیم‌ها در دو گروه 4 و 5 تیمی در سالن ورزشی دانشگاه آزاد با هم به رقابت پرداختند.

در اولین دیدار ماهور نی‌ریز در مصاف با پرسپولیس مرودشت به برتری 4 بر صفر دست یافت و در بازی دوم با نتیجه 3 به 2 مغلوب عمران نورآباد شد.

تیم نوپای ماهور نی‌ریز  در حالی که با یک تساوی و یک پیروزی می‌توانست از گروه خود صعود کند، اما شکست3 بر صفر مقابل کاروتک شیراز باعث شد تا  پیروزی 4 بر 3 برابر ارم دیگر نماینده شیراز نیز حاصلی برای آنها در بر نداشته باشد و بدین ترتیب پرونده این دوره از مسابقات برای آنها بسته شد.

به گفته زهره حاجی‌پور مربی تیم ماهور نی‌ریز، مصدومیت یکی از بازیکنان کلیدی تیمش در حین بازی‌ها مانع از نتیجه‌گیری لازم در بازی مقابل کاروتک شد. حاجی پور گفت: تیم ما هنگام قرعه کشی در گروهی قرار گرفت که بازیکنان دیگر تیم‌ها تجربه حضور در لیگ کشور و  بازی‌های استانی را داشتند و از این حیث ما در گروهی موسوم به گروه مرگ قرار داشتیم.

مربی ماهور نی‌ریز مشکلات رفت و آمد تعدادی از بازیکنان از روستا به مرکز شهرستان به جهت حضور در تمرینات و نبود حمایت کافی و توجه از جانب نهادها و سازمانها را از دلایل ضعف تیمش عنوان کرد که البته با توجه به نتیجه‌های حاصل شده، نمی‌توان کارنامه ضعیفی برای این تیم برشمرد.

تیم نی‌ریز سال گذشته توانست با درخشش خود مجوز حضور در لیگ برتر استان را کسب کند و برای اولین بار میزبان این مسابقات مهم در نی‌ریز باشد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها