تعداد بازدید: ۸۷۱
کد خبر: ۱۰۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰ - 2021 28 July
کنکور کارشناسی ارشد برای نخستین بار در شهرستان نی‌ریز و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.
خبرگزاری آنا: در روز نخست کنکور کارشناسی ارشد که برای نخستین بار در شهرستان نی‌ریز و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، داوطلبان گروه‌های پژوهش و هنر با رعایت تمامی اصول و دستورالعمل‌های بهداشتی شامل زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، گذر از تونل ضدعفونی کننده و  ضدعفونی کردن مرتب دست‌ها به رقابت با یکدیگر پرداختند.

کنکور کارشناسی ارشد سال 1400 طی سه روز چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ششم تا هشتم اَمرداد به طور همزمان در حوزه‌های امتحانی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

در حوزه نی‌ریز 746 داوطلب طی این سه روز به رقابت با یکدیگر و سایر شرکت کنندگان در حوزه‌های آزمون خواهند پرداخت.

در روز نخست  که در روز چهارشنبه ششم اَمرداد برگزار شد از مجموع 45 داوطلبی که در سایت سازمان سنجش و پذیرش جهت شرکت در این آزمون ثبت نام کرده بودند 26 داوطلب حضور داشتند.

داوطلبان در کنکور کارشناسی ارشد در حوزه نی‌ریز در روز نخست در رشته‌های طراحی صنعتی، فرش، هنرهای ساخت و معماری، هنرهای پژوهشی و صنایع دستی، بیوتکنولوژی کشاورزی، زیست شناسی گیاهی، زیست شناسی جانوری، مهندسی ایمنی گرایش بهداشت و محیط زیست(HSE)، مهندسی فناوری اطلاعات( IT )، مدیریت کسب و کار و امور شهری، علوم کامپیوتر، فوتونیک، مدیریت جهانگردی، علوم ارتباطات اجتماعی، محیط زیست، اطلاعات، بیوتکنولوژی کشاورزی، مهندسی در سوانح طبیعی، مهندسی شیمی گرایش بیوتکنولوژی و داروسازی، مهندسی بازرسی فنی، بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی و مهندسی هوافضا شرکت کردند.





نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها