تعداد بازدید: ۷۴۸
کد خبر: ۱۰۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹ - 2021 27 July
دیروز روح حاج مصطفی سرافراز راهی دیار باقی شد. مردی متدین، تلاشگر و سالک مسجد که دو دسته گل خود علی اصغر و علی اکبر را در جنگ تحمیلی تقدیم ایران و اسلام کرد و هیچگاه خم به ابرو نیاورد و زنده دل و مقاوم صبوری پیشه کرد که فرموده: «خداوند با صابران است.»
علی اصغر سرافراز بنیانگذار گردان کمیل جمعی لشکر المهدی بود که تا تاریخ ۲۱ بهمن ۱۳۶۴ که به شهادت رسید فرماندهی این گردان را به عهده داشت. رزمندگان این گردان خاطرات بسیار شیرین و معنوی از این سردار رشید بی ادعا دارند که مقدار کمی از آنها مکتوب شده و بسیاری همچنان در اذهان باقی مانده است. شهید علی اکبر سرافراز نیز دوره جوانی خود تا زمان شهادت (19/1/1366) را در جبهه گذراند و در گردان کمیل همراه با سایر رزمندگان از ایران اسلامی دفاع کرد.

زنده‌یاد حاج مصطفی در مصاحبه‌ای که چند سال پیش با ایشان داشتیم خواسته‌ای را مطرح کرد که مجدداً تقدیم خوانندگان عزیز می‌نماییم:

«ما مديون شهدا هستيم. نبايد خون آنها پايمال شود. مسئولان كشور بايد با وحدت حافظ خون شهدا باشند. سران انقلاب با هم كار كنند و انقلاب و خون شهدا را حفظ كنند. انشاءالله كه خداوند اين دو قرباني (علياكبر و علي‌اصغر)  را قبول بفرمايد.»

به مناسبت رحلت این رادمرد شهیدپرور، سازمان‌ها و مسئولان اقدام به صدور پیام تسلیت کردند که عبارتند از: امام جمعه نی‌ریز و نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری، بنیاد شهید، استاندار فارس، نماینده مجلس، فرماندار، مسعودی نماینده سابق مجلس، آموزش و پرورش، بخشداری پشتکوه، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، شورا و شهرداری نی‌ریز و مشکان، و ...


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها