تعداد بازدید: ۸۷۹
کد خبر: ۱۰۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸ - 2021 07 July
از دست رفتن پنالتی استقلال پدیده مقابل تیم دوم جدول هرچند این تیم را از رسیدن به رؤیای قهرمانی دور نکرد، اما شاید در هفته پایانی برگ برنده را دور از دستان خود ببیند.
مجید پاکیزه دامن: نخستین بازی از هفته دوازدهم و ماقبل پایانی لیگ برتر فوتبال نی‌ریز در حالی بین استقلال پدیده و استعداد‌های درخشان تیم‌های اول و دوم جدول برگزار شد که استقلال پدیده در صورت پیروزی در این دیدار می‌توانست جشن قهرمانی خود را برپا کند.

استقلال پدیده 16 امتیازی که برای قهرمانی تنها به 3 امتیاز از 6 امتیاز باقیمانده نیاز داشت، یکشنبه 13 تیر با دست خود قهرمانی احتمالی خود را به تعویق انداخت و در حالی که تا دقایق پایانی نتیجه تساوی 1 بر 1 برقرار بود، شاگردان سعید شب‌دوست صاحب یک ضربه پنالتی شدند که با بی‌دقتی رحیم زاهدی توپ به بیرون زده شد تا در پایان امتیازات تقسیم شود.

حالا با این نتیجه، دیگر تیم‌های مدعی یعنی شهدای ریزاب و پاسارگاد نیز برای کسب قهرمانی امیدوار هستند و استقلال پدیده تنها در صورت پیروزی در هفته آخر می تواند قول و قرارها و وعده‌های مربیان این تیم که از قهرمانی در لیگ سخن گفته‌اند را به واقعیت تبدیل کند.

در این بازی برای استعدادهای درخشان علیرضا شمسی و برای استقلال پدیده حسن جلال‌پور گلزنی کردند.



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها