تعداد بازدید: ۶۲۱
کد خبر: ۱۰۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۷ - 2021 03 July
اورژانس 115 نی‌ریز 130 عملیات مختلف در هفته گذشته انجام داد که 40 مورد آن حادثه ترافیکی بود.
به گفته مدیر اورژانس 115 نی‌ریز، برخی از این حوادث به شرح زیر است:

ساعت 17:55 سه‌شنبه یکم تیرماه، بر اثر واژگون شدن یک موتورسیکلت در انتهای بولوار سرداران، یک خانم و آقای 27 و 28 ساله از ناحیه پا آسیب دیدند.

محمدحسین کچویی گفت: «ساعت 19 همان روز، یک موتورسیکلت و پراید روبروی مدرسه شهید طاهری با هم برخورد کردند که بر اثر آن، دو سرنشین 22 و 31 ساله موتورسیکلت از ناحیه پا آسیب دیدند.

یک ساعت بعد، بر اثر واژگون شدن یک خودرو نرسیده به کهتویه مشکان، راننده 25 ساله آن دچار ضربه به سر و کمر شد و با هوشیاری پایین به بیمارستان شهدا اعزام شد.

ساعت 21 نیز روبروی تالار کسرا، بر اثر تصادف موتورسیکلت و ماشین، راکب 60 ساله موتورسیکلت دچار صدمات متعدد شد.»

ساعت 8:50 چهارشنبه 2 تیرماه، بر اثر تصادف دو کامیون در گردنه قدیم نی‌ریز - استهبان، دو راننده 51 و 57 ساله از ناحیه پا و قفسه سینه مصدوم و راهی بیمارستان شهدا شدند. این حادثه باعث واژگونی کامیون و بسته شدن مسیر شده بود که آتش‌نشانی نی‌ریز به وسیله جرثقیل عملیات باز کردن محل عبور و مرور و ایمن‌سازی آن را انجام داد.

ساعت 11:20 همان روز، دو خودرو پراید و پژو در بولوار بهار با هم تصادف کردند که در نتیجه 5 نفر مصدوم شدند. در این حادثه، یک خانم 42 و 30 ساله به ترتیب از ناحیه گردن و دست و یک پسر دو ساله از ناحیه پا آسیب دیدند. یک خانم و آقای 40 ساله نیز صدمات جزئی داشتند.

ساعت 21 نیز دو موتورسیکلت در جاده روستای چاه‌سوارآغا با هم برخورد کردند که راکب 25 ساله یکی از آنها دچار شکستگی پا و ضربه مغزی شد و با هوشیاری پایین به بیمارستان شهدا انتقال یافت.

ساعت 23:18 پنجشنبه 3 تیر، بر اثر تصادف یک موتورسیکلت و خودرو در بولوار بهار، راکب 41 ساله موتورسیکلت از ناحیه کمر آسیب دید و به بیمارستان شهدا انتقال یافت.

ساعت 21:13 جمعه 4 تیرماه در بولوار دارالرحمه، یک موتورسیکلت واژگون و راکب 18 ساله آن  ضربه مغزی شد. وی با حالت بیهوش به بیمارستان شهدا اعزام شد.
ساعت 20 همان روز یک خودرو سمند در دوراهی خیر (نزدیک روستای حاجی‌آباد) واژگون شد و راننده 25 ساله آن صدمات متعدد دید.

ساعت 16:30 شنبه 5 تیرماه، یک نفر در کوره آجرپزی در روستای تل‌مهتابی دوم از ارتفاع سقوط کرد و دچار شکستگی ران پای راست شد.

نوشتنی است اورژانس 115 در این هفته، 65 مشاوره تلفنی، 10 اعزام بیمار قلبی و 4 اعزام بیمار کرونایی را نیز انجام داده است.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها